Stella79 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Magen min har sunket veldig langt ned, selv om jeg bare er i uke 34. Livmoren skal jo egentlig være på det høyeste nå?! Er det at magen synker et tegn på at noe er på gang? Jeg har jo egentlig 6 uker igjen til termin. Synes det er så rart magen har sunket allerede. Hvilke erfaringer har dere andre på det?
rikedaspike Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei Stella79!! Vi er like langt - er også i uke 34 nå og har 6 uker igjen....når har du termin??? ;-) har merket at magen har synket veldig i det siste... og ble litt skremt nå siden jeg ønsker ikke å føde før tida - flyttet og ting skal helst på plass først ...!! Har litt mensmurringer/ kynnere også.... og fikke beskjed siste kontroll ( uke 32 ) at hodet er nede ja.... !
Dubros Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Tror dere kan ta det helt med ro, trenger ikke bety noe i det hele tatt. Min mage sank også på den tida, og hodet festa seg i uke 33. Men nå er jeg 41 +2 og null baby ennå...
Stella79 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har termin 10. juli. Vi holder på å pusse opp nå, har håper på å få ting litt mer på plass før det skjer noe! :-) Jeg har også mensmurringer, våkner av smerter på natta. Men ingen kynnere så langt jeg har merket! Jeg fikk beskjed om at det var for tidlig å kjenne hvordan babyen lå på forrige kontroll (uke 31), så jeg vet egentlig ikke hvordan gutten min ligger. Men etter bevegelsene å dømme, så tror jeg han ligger nede med hodet... Skal på ny kontroll om en uke, og får vel svaret da!
rikedaspike Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 10. Juli her også! Det er bursdagen til mannen min også - så det hadde vært artig det! Ja hadde vært deilig å få litt orden først... !! Kan ikke gjøre så mye hver dag heller - blir veldig fort sliten og må sette meg igjen....! Hadde vært gøy å følge hverdandre litt - får vi se hvem som er først hehe!
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Min mage ligger langt nede den å, tror han har festet seg, for bekkenet ble plutselig mye bedre over natta;) Er i uke 35, har igjen 35 dager, så det er nok ikke noe fare.... Men har fått skikkelig vondt nede på venstre side i dag:( Har sitti å hatt eksamen i dag, og når jeg reiste meg og var ferdig ble det dritvondt! Virker ikke muskulært, for det bedrer seg ikke når jeg strekker på meg.... Hav kan dette være?? Kjennes ikke ut som ligamentsmerter heller, er det bare lillegutt som presser på nerver??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå