Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 og bruker de å bli liggende der.. eller snur de seg fremdeles? Legen sier at babyen har lagt seg med hodet ned nå.. men det er vel ikke det samme som at det har festet seg?
Isalita Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Babyen min ligger også med hodet ned, og det har han gjort lenge nå... I går sa jordmor at han fortsatt kan snu på seg siden det ennå er noen uker igjen. Jeg er 32 uker på vei. Det er nok ikke det samme som at hodet har festet seg. Er sikkert helt vanlig siden hverken legen eller jordmora mi har reagert på det, bare gjort meg oppmerksom på det. : ) Ikke at jeg trodde han lå andre veien, for han sparker oppi ribbeina mine, så jeg får ikke sove på venstre sida lengre. Er så øm blitt... ;o)
Mamma mjaua Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 på ordinær ul lå babyen min med hodet ned (uke 19). nå vet jeg ikke hva han gjør, men skal se det på 3d ul på lørdag. blir gøy:D
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 oki, kjekt å vite har intrykk av at hun ikke har snudd seg noe særlig i deet siste hvertfall, for kjenner hikking nede i lysken hver kveld, og sparkene kommer opp og på siden.. På ordinær ul lå hun på tvers og på 3d ul uke 27 satt hun med rumpa ned... Bare hun ligger med hodet ned når hun kommer skal ikke jeg klage
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Min har ligget med hodet ned siden tidelig i 20 ukene, å har ikke snudd seg enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå