Gå til innhold

Nattjobb i kommunen, trenger MANGE svar!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo har ny jobb, ergo ikke feriepenger i år på han. Om han tar 2 uker ferie i juli, så har han 17.000 utbetalt, hvilket ikke dekker våre utgifter! Jeg har perm frem til 23.juni, men minsten skal ikke i bhg før 1.august....

Spm er da, er det mulig og få noen nattevakter av noe slag, uten utdannelse??? Har jobba i hj.spleien, så erfaringa har jeg jo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han jobbet et annet sted i fjor, har han jo krav på feriepenger derfra. Ikke helt svar på det du spør om, men;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, jada, de har han fått ;) Men siden han har hatt 1 mnd nå uten lønn, og andre utgifter, som en hage til 60 000, så har vi på en måte brukt opp de ;o)

Skrevet

Det er det helt sikkert..Ring rundt å hør med sykehjem, sykehus, eldrehjem osv.

Skrevet

Jeg ville også hørt med sykehjem,aldershjem o.l. De trenger alltids folk.

Andre plasser du kunne hørt:

Bakeri

Posten

Døgnåpne bensinstasjoner

Boliger

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg skal gjøre det, men tenkte det var noen her inne som hadde jobba nattevakter uten utdannelsen. Man er jo som regel 2 på natta da, og en av de har vel utdannelse....

Skrevet

Du kan lett få en nattevaktjobb uten noen utdannelse. Jeg har en deltidsstiliing som hvilende nattevakt, og jeg har ingen spesiell utdannelse innenfor den jobben annet enn at jeg har jobbet i "bransjen" i mange år. Hvilken kommune bor du i? (hvis du vil svare da)

Skrevet

Vel,jeg har jobbet natt på sykehjem,har utdannelse,og har hatt 1-2 andre uten utdannelse sammen med meg,så det er ikke noe problem.

Skrevet

Mange boliger for psykisk utviklingshemmede har hvilende nattevakter, og i den bransjen jobber det mange ufaglærte, og er ofte mangel på folk.

Skrevet

Vi er kun 1 stk på jobb.

Skrevet

Trenger ikke utdannelse som nattvakt i boligtjenesten hvertfall...å alltid mannko på folk,hvertfall i våres kommune.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så bra :) Det var det svaret jeg ville ha :)

saken er jo den at jeg trivdes veldig godt i hj.spleien, og det jobben ga meg ved og hjelpe andre. Men jeg har ikke mulighet til og jobbe på kvelden, kun dagtid og natt. (da dagtid etter august, når minsten har begynt i bhg) Helger er ikke veldig høyt prioritert, men kan til nød gå.

Jeg bor i Holmestrand.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har jobbet i bolig før, men det var desverre ikke en jobb jeg trivdes i, og det er jo viktig det og.

Skrevet

Jeg ar jobbet natt i kommunen i litt over et år. Hjemmesykepleien. Det fungerer helt fint. Du klarer en natt i ny og ne uten å sove på dagen, men skal du ha to i slengen og fler på en uke og sånn, så må du ha barnevakt så du får sovet på dagen.

Ring Heidi på Parken og hør med henne. Hun trenger helt sikkert sommervikarer. Er jo litt kjøretid for deg, men det er en mulighet. Jeg hadde litt over 1000 kr utbet. per natt. Jobber fra 22 til 08 og det er tre team med to i hvert. Så du er sammen med en faglært hele natta. Veldig spennende da natt-tjenesten dekker hele kommunen.

Skrevet

Jeg jobber netter, og elsker det. Jobbet tidligere netter i hjemmesykepleien, da var vi jo alltid to. Spennende det. Hadde ingen relevant utdannelse da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jobba på Bugården før da ;)

Ja, det er LITT kjøring.... og det er vel noget og gjøre der på natterstid, med alle de tyngste pasientene? Hm, der er de i det minste 2...

Jeg får se, har ikke veldig lyst og vende tilbake til en plass jeg tydeligvis ikke var ønsket, meeen kan prøve :)

Skrevet

Det er ikke så tungt. Er to vanlige pleielister som du da vil gå. Og de er som vanlige daglister bare at man er to sammen på jobben. Er ikke lett å komme inn ny der og det tok litt tid før jeg ble helt godtatt. Men det ga jeg faen i. Var jo der for å jobbe, ikke drikke kaffe. Men jentene er kjempe koselige når man er blitt kjent. Trivdes veldig godt. Men regner med de har samme tjeneste i Holmestrand som her. Send meg en PM om du vil ha nmr til Heidi da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det mye og gjøre? altså i forhold til på dagen?

På daglistene hadde jeg jo bare 4 stell, 2 mat og 4 "ned til middag" innen kl 12... skjønner ikke hvordan jeg orka...

Ikke at jeg tror det er bedre andre steder, altså :)

Var greit nok og være ny, men det var alt etter at jeg ble sykemeldt som ble litt sånn kræsj. Jeg sto på som faen, jobba mer enn jeg skulle, var der på 30 min etter at de ringte, osv osv... Men fikk huden full når jeg ble sykemeldt, og det ble ikke tilrettelagt for meg i det hele tatt. Jeg ble sendt ut til mor og sønn, med samme navn som en kjent person (du skjønner sikkert hvem jeg mener) HELT alene, og det er ikke lett med bekken på stell altså....

Men det er kjøringa som er bekymringsverdig... sambo pendler jo h.strand-asker...og skal jeg da pendle h.strand-sfj.... hoff... tenketenke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...