Makko med to små gutter Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Siste uka har jeg jeg hatt et eller flere svimmelhetsanfall hver dag. Det er så ille at jeg må legge meg ned fordi jeg er sikker på at jeg kommer til å besvime (har ennå ikke gjort det....). Etter en 10min er det hele over, og jeg føler meg nesten som vanlig igjen. Noen som veit hva det kan skylles?
rikedaspike Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Blitt litt plager av det også... fikk beskjed av å drikke mer vann, hvile mer og ligge med beina litt høyt om natten. Det er jo hele kroppen som må jobbe mer enn før... lungekapasitæten er heller ikke bra og vis det er er i tillegg varmt ut.... ikke rart at kretsløpet kan svikte litt. hvis det blir verre ville jeg skjekke med legen / JM....
trebarnsmamma84 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 har du lågt blodtrykk??Eg og har hatt slike "anfall" og eg har veldig lågt blodtrykk.....drikk masse vatn og ikkje reis deg brått opp....
M by M Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var plaget med det samme. Besvimte blant annet i byen. Grusomt... Hadde lavt blodtrykk og lave jernverdier. Fikk akupunktur for det 2 ganger og da gikk blodtrykket opp til normalen. Drikker mye vann nå og tar jerntilskudd. Hør med legen din. Og føler du at du besvimer; sett deg rett ned samme hvor du er! Kan ikke anbefale å gå rett i bakken og slå hodet i steingulv....
mimmelimm Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Kanskje det er vena cava syndromet som plager deg? De fleste får det bare når de ligger på ryggen, at blodåren kommer i klem, men det kan også skje når du står og går. Jeg blir svimmel, kvalm, ser stjerner og blir nummen i armene. Det er ikke farlig men det er veldig ubehagelig. Du kan søke på vena cava på nettet så kan du lese mer om det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå