Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Sånn oppskrift som er så bra at de ikke henger fast i pannen eller går i stykker når jeg skal snu de=)??
Mummimamma;-) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Denne lærte jeg på skolekjøkkenet i sin tid og bruker den ennå: 2 egg 6 dl melk 4 dl hvetemel 1 ts salt Pisk sammen egg og nelk og bland inn mel og salt. Rør til røra blir jevn. Nok til ca 4 personer.
Jente2011 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 3 egg i ei bolla, ha oppi ein liter melk, spe ut me mjøl til det blir litt kjukkere enn melk.. steik:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 banan pannekaker. super sunne og kjempe gode. mos bananer i mixer ha i mel egg og cocosmelk stekkes som små lapper og legges oppåhverandre med banaskiver mellom å en liten dæsh lime:) NAM
Makko med to små gutter Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 1 egg pr person + 1 til bollen... Ha i litt sukker, og spe med melk og mel til passe mengde. -Jeg bruker sjelden fett i røra, ev. tilsetter jeg stekt bacon i røra... La panna bli SKIKKELIG VARM før du begynner å steke, da henger de seg ikke fast...Vent med å prøve snu pannekaka til er "tørr" på oversida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå