Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er så lei!!! jeg bare klør og klør og klør, det er jo helt forferdelig. INGENTING virker!! Nå har jeg gått på medisiner siden lørdag, men har ikke merket noen virkning av de enda. Legekontroll igjen i morgen, så får vi se om prøvene er bedre... Formen er skikkelig dårlig ellers også. Jeg sover ekstremt mye. I går sto jeg opp, spiste frokost, gikk og la meg igjen og sov til kl 1400. Jeg føler meg skikkelig trøtt og sliten. Lurer bare på hva de gjør dersom Ursofalk'en ikke virker liksom... Hadde jeg vært lengre på vei så hadde de jo satt i gang fødsel asap, men jeg har jo 3 mnd igjen. hjelper vel ikke helt på formen å bekymre seg sånn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå