Dronningen! Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 .... jeg er på toppen av verden akkurat nå! * Blodprøvene mine viste at jeg er frisk som en fisk. Lymfekjertlene var pga noe annet. * Bryllupsdag. * Trives på jobb. * Elsker Flisa og kongen. * Skal til behandling for vondten min. * Gleder meg til helgen og tur til sjøen. Klissete? Ja men i morgen er jeg sikkert nede fra toppen igjen!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så mye med dagen:)
Dronningen! Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Takk Flettemette... Kl 15 er det 8 år siden jeg sto i kirken og ventet på at dørene skulle åpne seg:o)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer med dagen, HKH, det er sånne dager man trenger! Jeg henger meg på gladlista - -SOOOOL -BALKONGEN MIN -mekka barnevogn så den kan brukes (NEI, for guds skyld, ikke av meg) - bare litt vondt - reise bort i morra - finefine unger - finefine sommerkjoler - frifrifri!
Dronningen! Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Ja man trenger slike dager, spesielt etter en uke hvor tankene har vært i høygir. Tusen takk og god tur!
Dronningen! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 Takk skal du ha Spurven.. Jeg er faktisk like blid i dag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå