1881 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 har hatt magesmerter som kommer og går, prøver og ikke spise mat som er sterkt krydret og drikker lite brus/alkohol/melk, men likevel ser det ikke ut til og hjelpe. Har hatt løs mage nå i over 1 måned og når jeg kjenner jeg må på do er det akutt! Blir sprø av dette, kan jo ikke dra til byen med venninner på cafe for da renner jeg på toalett hele tiden. Har vært til legen hun mente det bare var "stressmage" men det burde da vel gå over?
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 sån ner min kjære også. tåler ingenting - det kalles ikek stressmage, men irritabel tykktarm. måtte legge om hele kostholdet hans - til å med bytte tannkrem, den slo på magen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå