Lemonia Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Neste time hos jordmor er jeg 13+5. Er det sannsynlig at det går an å høre hjertelyden da? Det vet nok hun også, men tenkte jeg ikke skulle nevne det hvis det er lite trolig at hun finner den.
MammaRikke Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 jeg var hos jordmor i uke 12, da hørte hun hjertelyden )
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det er mulig å høre hjertelyden så tidlig, men ikke alle jordmødre vil gjøre det i tilfelle de ikke klarer å finne den... Da blir man jo veldig engstelig og redd det kan være noe galt..Jeg fikk høre den rundt uke 14, men fikk beskjed om at det ikke var sikkert hun fant den og at det ikke betydde at det var noe galt.. Spør du så kanskje du får høre det.. Det er en helt utrolig lyd...
odelsjenta Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var hos jordmor i uke 13 og hørte hjertelyden kjempegodt! helt utrolig følelse!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 vi hørte hjærtelyden klart å tydelig:) som d fineste musikk i verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå