Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal lage i dag. Forslag? Gjerne noe som er raskt å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke raskt, men marinerte koteletter på grillen, poteter, soppsaus og grilla grønnsaker:)

Skrevet

Steinbittkaker,stuede gulrøtter og pottiter!

Skrevet

Lurer på om jeg skal lage "fiskepinner" av laksefilet, med potetmos og grønnsaker+ remuladesaus.

Skrevet

Bakte poteter, marinerte kyllingfileter, wokede grønnsaker og saus.

Raskt å lage, men potetene bruker jo selvfølgelig lang tid i ovnen.

Skrevet

Vi skal ha fiskepudding, kokte poteter og grønnsaker og hvitsaus.

Skrevet

Kyllingsalat på terassen til mamma :)

Skrevet

Pasta di parma med blomkål! Heller alt over i ildfast form og legger tomater på før jeg legger over ost og gratinerer! Nice.

Skrevet

Mmm bursdag i dag jeg, skal på konsert med en venninne... Hihi. Rett fra jobb og ut å spise, kanskje vi finner oss en uterestaurant vi kan kose oss på i sola:) weeee

Skrevet

sessa: det hørtes godt ut!koker du blomkålen før du legger den oppi pastaen eller kutter du den bare opp å legger den rett på?

Skrevet

Stekt laks og brokkoligrateng:)

Skrevet

Fikk en 4 kg boks med madisterfarse av mamma i går. så da sier det seg selv hva som blir middagen her i dag:-)

Medisterkaker, poteter, saus, nykål, tyttebær syltetøy og flatbrød.

Mmmmmmmmmmmm det skal bli godt det :-)

Å til dessert blir det fruktsalat i dag.

Skrevet

I dag blir det det vi skulle ha i går: stekte fiskekaker med gulerotstuing, mandelpoteter og smeltet smør mmmm nam nam:-)

Skrevet

Pizzamenn!!! He, he... kjeda meg og tenkte å lage noe gøy for guttungen. Laget pizzabunn og brukte store pepperkakeformer for å lage mennene.. toppa med karbondadedeig og ost... så får jeg se hvordan det faller i smak.

Skrevet

Ovnstekte småpoteter delt i to, vendt i sennep, olje og krydder. Stekt kylling filet og salat.

Og kaldrørt bearnaise fra Toro, knallgodt!!!!!

Skrevet

Ungene får kyllingkjøttdeig,ris og grønnsaker nå..Jeg skal ut og spise med jobben klokken 19.. Det blir godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...