LINDA*** Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Skal på kurs i 4 dager. Og pappan er vanlig på jobb, så vi har tenkt å prøve å sette han helt bort da. Og jeg er ganske spent egentlig :/ Han har ikke så veldig mye kontakt med de til vanlig, men de er jo bare verdens herligste besteforeldre! Men hvordan skal det gå når han er så tilknyttet til oss hver eneste dag? Han sutrer for den minste ting og er egentlig en krevende gutt. Må opp på hofta hele tida og skal ha vilja si hele tiden. Men de har jo vært gjennom detta før da. Så hvor ille kan det bli? Og de er maks avslappa til litt sutring, de er så utrlig tålmodige (i forhold til meg og gubben, hehe). Men at han ikke ser oss på så mange dager...... Hmmmmmmmmm.....
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 det går nok greit de har jo vært igjennom "oppdragelse" før de så de overlever nok og minsten kommer nok til å stoooorkose seg
LINDA*** Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 .....tror du...? Uff. Jeg er litt bekymra, men sier til meg selv at jeg ikke skal være det. Mamma sier hele tida: slapp av.. Detta ordner seg:) Jajaja, sier jeg bare. Tenker på rutiner og hva han liker og ikke liker.... Men de finner jo ut av det uansett!
brooklyn Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 hvis pappaen er på vanlig jobb skjønner jeg ikke helt behovet ved å "sette han bort" i fire hele dager, men det er nå det. Da lille sjefen her var 1 år var vi 4 dager på bryllupsreise i London. Det gikk helt fint det, han var hos mormoren sin og storkoste seg, badet, spiste og lekte, helt som vanlig. Var i bhg på dagtid og hun kjørte og hentet slik at rutinene hans var som vanlig. Personlig tror jeg ikke at det blir noe pes, men jeg hadde ihvertfall sørget for at han var helt trygg på besteforeldrene han skulle "settes bort til" før jeg dro. Hos oss, var det nok verst for mor og far, som vurderte å reise hjem en dag tidlig i seperasjonsangst ovenfor den lille sjefen som ikke savnet oss et sekund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå