Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 .....fra de reiste seg etter sofa og bord til de kunne gå??
fumlis og skrikerungene Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Minsten her begynte med det samtidig. Han er 11 mnd og går ikke helt støtt, men kan gå lange avstander alene;) Eldste brukte 4 mnd på det.
Mamsen og lillegutt Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 oki. mini er 10mnd,og han har reist seg i i ca en mnd. men når vi prøver på å gå med han mens vi holder han i hendene,så bare tuller han seg og setter seg ned eller sparker med beina:) Alle sier at "snart går han" men det tror ikke jeg....
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Varier endel her: Nr 1: reiste seg da han var 8mnd, slapp seg da han var 13mnd ( 5 mnd) Nr 2: Reiste seg da hun var 8mnd, slapp seg da hun var 10 1/2mnd ( 2 1/2 mnd) Nr 3: Reiste seg da hun var 7mnd, slapp seg da hun var 9 1/2mnd ( 2 1/2 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå