Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er gravis i 9 ende uke og har fått ekstemt økt uflod..er dette normalt? Litt magesmerter i tilegg men ingen sterke..
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde det hvertfall slik forrige svangerskap og vet mange venninner som klaget over truseinnleggbruken sin når de var gravide.. at de måtte bytte hele tiden. Så det skal nok være helt normalt skulle man tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå