Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og før 3 dager siden jeg kjenner at det stikker i bekken og ryggen,sover dårlig om natta og venter at det begynne å skje noe men skjer ingenting...

Jeg venter barn nr.2 og første gang gikk 10 dager overtid så håper at jeg slipper å gå så lenge denne gangen.

Er det flere som har termin 09.06. og føler seg så elendig som jeg...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg=) Termin 08.06, venter og venter på at ting skal skje, men skjer ingentig... Kynnere, VOND korsrygg, tung pust, sover dårlig.. Venter 1. mann, og er veldig spent på når nurket har tenkt å komme ut

Skrevet

samme her.. jeg har termin 9 juni, og kjempe lei av å være gravid. sliter med akkurat de samme tingene som deg babyendelig. har også hatt bekkenløsning siste 3 mnd så vært 100 % sykemeldt,så jeg kjenner nå at dagene begynner å bli fryktlig lange. kvalmen har begynt å melde seg igjen også. var hos gyn. idag for å ta noen celleprøver og spurte han om han kunne strippe meg, hvertfall i det minste sjekke om jeg var moden, men neida, det ville han ikke, det skjer når det skjer sa han..j....lett for han å si som slipper alle disse plagene og tunge dagene, også så varmt som det er nå om dagen også, er jo helt pyton..

sorry jenter måtte bare få ut litt frustrasjon her, hehe..

lykke til alle sammen, vi kommer vel igjennom dette til slutt vi og;o)

Skrevet

Har termin 10. juni, og føler det ganske likst som dere. mye kynnere og mensmerter som holder meg våken om natten. Stikninger nedover og vondt i ledd og muskler... så for meg kunne han gjerne ha kommet snart. Har også vært sykemeldt en stund før permisjonen, så tiden går veldig seint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...