Gå til innhold

"Gullkorn" fra min 4 åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste jenta vår på 6 er nå blitt litt opptatt av hvordan babyer blir til. Vi har forklart den enkle måten nå, som at når en mamma og en pappa er glade i hverandre og vil ha baby koser de seg sammen i sengen.....

Dette har da 3 (snart 4) åringen plukket opp. En dag da jeg hentet i barnehagen ser hun en gravid mamme. Hun sier at hun også skal ha baby i magen. Og jeg sier at ja når hun blir voksen slik som den mammaen. Nei, hun skulle bare hjem og kose litt med pappaen sin i sengen hun, så fikk hun baby i magen.......

Off... det hørtes sååå fælt ut når hun sa det... Vet ikke om noen hørte det, men håper de fikk seg en latter enn en stor bekymring om hva som egentlig foregår hos oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHA!!!!!!!!! Ler meg ihjel!!!

Skrevet

oi oi :) da hadde jeg blitt flau om andre hadde hørt ungen min si sånn. hehehe

Skrevet

haha... så utrolig bra!!

min sønn er overbevist om at "mor, far og barn" konseptet er enten "mor, mor og barn" eller "mor, tante og barn". han forstår ikke helt at mammar og pappaer kan bo sammen tror jeg... hehe... så det kan blir intresangt og forklaere han det hele... haha

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Fantastisk - man skal høre mye ja...:D

Og mortilgunnar, hehe, den varianten er jo sin egen utfordring, ja...:D

Skrevet

kanskje jeg rett og slett skal ta historien om og reise en tur til danmark... hehe.. så kan han leve i troen på at mammaer er det eneste som betyr noe... :P

Skrevet

Hehe... Det var en ny variant ja.. Hmm... Alt disse små kan få seg til å tro...

Skrevet

Oooofffff! Det hørtes nok ikke bra ut, nei! Men hva skal de tro, de små? Tror nok ingen mistenker at det foregår noe som ikke burde skje hjemme hos dere- men de fikk seg nok en god latter, de som overhørte det!

Skrevet

haha, så morro selv om det var litt flaut for deg.. hva de små får til å si, hehe =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...