ops-We-did-it-again. Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 jeg er ikke det, fælt å se gutten brekke seg. kvir meg litt til tre mnd. kontrl. med det å forsvare det. helsesøster er nøye med det. fekk til og med ei flaske av henne når ho kom på hjemme besøk etter fødselen....
3 har blitt 4 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Har gitt opp jeg..var veldig flink m storesøster men den nye snuppa spruter d bare ut igjen..gir d-vitamin dråper i steden;-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 3-åringen får tran nesten hver dag. Han passer på det selv. Digger åsløpe rundt og vise muskler når han har tatt tranen :oD Snuppa på 7 mndr vil IKKE ha det, så til henne har jeg kjøpt d-dråper. hun er snart 8 mndr, og jeg tror jeg har husket å gi det ca 5 ganger... Utrolig sløvt av meg... Skjerpings....
Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Ingen av gutta mine vil ha det. Eldstemann på3 får vitaminbjørner og minsten på15 mnd får sanasol og melk med d vitamin i.......... minsten er glad i makrekk i tomat og spiser dette flere ganger i uka også har vi ca 1 fiskemiddag i uka.........Snakka med hs som mente det var helt fint........... Er ikke så lett når tranen bare kommer i retur : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå