Ladycaliente Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Skal selv på det på torsdag..Siden jeg har blitt plaget med masse maserier siden natt til fredag, så håper jeg dette vil effektivisere litt. Hva er deres erfaring med slik akkupunktur? Hvor blir nålene satt? Tok det lang tid før noe skjedde? Er så spent og nyskjerrig. Har egentlig stor tro på dette, håper ikke jeg blir skuffet..
Puppesnuppa Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei du, Jeg hadde dette i forrige svangerskap. Startet med det i uke 38. De har visst sluttet med modning så tidlig nå, og man får det som regel ikke før uke 40.. men samma det, Jeg hadde vel 4 behandlinger. 2 av gangene ble jeg glemt å lå dobbelt så lenge som jeg skulle(var innom føden på 2 søndager og det var litt action der) tror det er 20-30 min man skal ligge. Nåler i begge hender - mellom pekefinger og tommel(den er ganske vond) Nåler på innsiden av begge anklene Nål midt på magen Nål i hodet Tror også jeg hadde på hver fot mellom stor tå og den andre der hehe.. Gutten min ble født 6 dager før - har ingen formening om at det skyldtes modningsakupunkturen, men det kunne nesten virke sånn. Lykke til til deg!
Mummimamma;-) Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde vonde maserier i 20 timer før fødsel første gang (hvert 5-10. minutt), derfor ville jeg prøve modningsakupunktur 2. gang. Startet i uke 38, tror jeg. Andre fødsel gikk så mye lettere! Halvparten så lang tid, ingen maserier, bare gode effektive rier uten smerter mellom. Hun jeg gikk hos (Lena Milling (Mille) på Majorstuen) sa at modningsak. er veldig effektivt mot maserier og det kan jeg skrive under på. Det er ikke vondt, mener jeg hadde nåler i korsrygg, legger, hender og føtter, men ikke alt var til modning, noe var for bekkenet også. Håper det fungerer like godt for deg som for meg!
Ladycaliente Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Ja har hørt rykter om at akkupunktur er veldig effektivt på de som er modne. Så jeg håper virkelig det gir effekt. Er så lei disse maseriene som ikke gir annet enn smerte å skuffelse når de bygger seg opp for å så dabbe av
magica fra tryll Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Husker ikke helt hvor de ble satt, men jeg tror det virker. Gikk 17 dager over med jenta vår, mens gutten som jeg fikk akupunktur på startet til termin. Faktisk på kvelden en av de dagene jeg hadde fått akupunktur:) Jordmora på sykehuset påsto også at de som hadde fått dette var mykere og åpnet seg lettere. Lykke til!!
N_79 Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har vært til modningsakupunktur en gang foreløpig, og skal igjen i neste uke. Jeg har FÅTT maserier og murringer etter jeg gikk første gangen. Dette hadde jeg ikke første svangerskap da jeg ikke gikk til akupunktur... Var i uke 36 første time og vil være i uke 38 andre time. Skal få tre timer tilsammen... Er spent på om det blir annereldes etter andre timen. Mitt første barn ble født i uke 37 så jeg har allerede begynt å bli utålmodig...håper jo nesten jeg "slipper" å gå til time nr to Lykke til PS: fikk ca 8 nåler, to i hendene, to i håndledd, en i albue, en i kne, en i lilletå og en ved ankelen tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå