Poteto Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 kjempe fint ikke vondt lenger, er blitt en del tynnere/flatere... enn der da? har ikke målt meg i det hele tatt, bruker speilet til å "måle"
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Kjempe bra, fått noen cm smalere midje ja, flere av mine gamle bukser passer endelig i midja;) Vet ikke akkurat hvor mange cm men det vises uten tvil:) Men synes fortsatt det er vondt, også er jeg av den typen som får blåmerker veldig lett, så jeg går rundt å ser ut som om noen har vært riktig så brutal med meg hehe;)
Mom2boys Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hei. Jeg har også bestilt rockering. skal hente den i dag. Hvor lenge brukte dere den i begynnelsen? Hvor lang tid tok det før dere merket at det hjalp? Har dere noen tips til med som er helt ny vedr. rockering?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg hentet min i går. Var ikke vondt i det hele tatt. Og kjente virkelig at det "tok". Skulle rocke litt i dag, å fy så vondt det var!! Hehe..sikkert fordi det treffer plasser som ble "slått sunn" i går:)
Morida70 Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Hve er dette for en rockering? Hvor lenge bruker dere den av gangen for å se resultat? Hvor bestilles den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå