☆Anonymia☆ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 jeg drømmer at jeg er på en ferje..og så plutselig tar denne ferja en U sving,og da blir alle sleng til ene siden,og det er RETT før jeg detter av og ned i den kalde,svarte sjøen og dør.. sånn skjer opp til flere ganger.. også kjører jeg helikopter,og er livredd for å falle av der også,skjer mange ganger at jeg nesten faller av.. skjønner jo at det er å falle dette bunner i,jeg faller ikke,men bare nesten.. det er skikkelig ekkelt,våkner opp svett og anpusten..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Mange føler de faller når de er i ferd med å sovne, dette betyr ikke noe spesielt. Faller du i en drøm er dette oftest et tegn på usikkerhet eller frykt for noe. Blir du skadet kan du miste en venn, eller få problemer. Blir du redd kan livet ditt bli vanskelig. Er du verken redd eller skadet kan du bli møtt av motstand som du vil komme lett over. Faller du plutselig ned på gulvet har du falske venner. Hvis du bare falt noen få meter kan du få mindre prestisje. Reiste du deg opp igjen vil du lett komme over eventuelle problemer. Hvis du falt ned i vann kan du få økonomiske problemer. Så du noen som falt vil du vinne over eventuelle fiender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå