Gå til innhold

Hvem vogn er mest hensiktsmessig og ta med til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tente å spørre dere kloke hodene hva dere synes. Vi skal til Side i Tyrkia nå i begynnelsen av juni.

Vi har to vogner og velge mellom. Den som er best og trille og som også er størst er TFK joggster III. Den blir forholdsvis liten når den bli lagt sammen.

Så har vi en Carena Easy. Den er litt "ekkel" og trille ute, spes. med småstein og greier. Den er ikke så stor heller i grunnen.

Hvem vogn ville dere tatt med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVILKEN vogn er mest hensiktsmessig Å ta med til syden?

Og svaret ditt gir seg vel selv? Liten, vond å trille? Et naturlig andrevalg.

Skrevet

ville tatt carenaen.. Bedre att den blir ødelagt i flyet enn TFK..

Men så kommer det ann på hvor gammelt barnet er også..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Til han som er såpass stor (og kan gå om han vil) så ville jeg tatt med carenaen. Den har du råd til og miste/få ødelagt.

Goooooood tur da snupp!

Skrevet

Finnes det en transportbag til tfk? Da ville jeg iallefall kjøpt det. Ellers hadde jeg vært redd for at vognen ble ødelagt på flyet.

Hvis ikke du har transportbag så hadde jeg vel sikkert tatt med Carenaen, så lenge barnet sitter greit i den iallefall.

Skrevet

Ville tatt TFK'en.

Hvorfor er folk så redde for at vognene skal bli ødelagt på flyet? Har dere ikke reiseforsikring?

Skrevet

Om tfk skulle bli ødelagt så får du den erstattet da.. Jeg ville tatt den som gir best skygge til barnet og den vognen som barnet ligger best i. Har vært mye i syden med barn, har hatt paraplytrille som har liggestilling,kalesje og solparasoll.. Ingen problemer det..

Skrevet

Aner du hvor dumt det høres ut når du sier HVEM vogn? Vogn er ikke en person og kan ikke på noen måte kalles HVEM.

Skrevet

Hadde i alle fall ikke tatt Carena, får makk av bare å se på de knirkete, skralle, stive vognene.

Nei, gå for TFK, når du uansett skal ta med vogn så spiller det egentlig ikke SÅ stor rolle hvilken, du må jo uansett drasse på den

Skrevet

Tibbit: tenkte på det samme,men ville ikke si det for ikke å være pirkete.....hehe

HVEM vogn liksom.....

Skrevet

Jeg var i Side for 10 år siden, og jeg husker det var endel grus da.. Har sikkert forandret seg nå da men.. Carenaen er vertfall grusom å trille på grus synes jeg, så ville valgt den andre C";) GOD TUR!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var da voldsomt så folk hang seg opp i skrivefeil da! Kan man ikke svare på det det blir spurt om, istedenfor og hakke??

Skrevet

Du får egen pose til vogna på flyet. den blir sendt som spesialbagasje på flyet.

Har hatt med vogn til side 2 ganger og da har vi hatt med den beste vogna. Den som ryggen kan legges ned på. Å med store hjul. Fortauene i side er ikke som her i Norge.

Har aldri fått en vogn i stykker når vi kommer til Tyrkia eller hjem til Norge igjen

God tur. kos dere masse. Er KJEMPE fint der nede

Skrevet

Jeg sier alltid hvem, mannen min og, faren min og, kona til faren min og, venninnene mine og, ALLE lærer t.o.m.

Hvem skal jeg ta med, hvem av disse hadde du valgt etc. Faller seg helt unaturlig for oss å si hvilken. Det er så prippete! Så selv om stavemåten er annerledes er det faktisk mange som sier det.

Og her inne skriver jeg aaaaldri det da! Altfor mange nosewissere, he he he...

HI, jeg hadde valgt trillen hvis han er så stor at han kommer til å gå en del, så sant at han kan sove i den og at det er kallesje på den, eller mulighet for paraply.

Goooood tur, koose dere:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...