hvorforerallenickopptatt? Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Har hatt hormonspiral i over 1 år og har vært veldig fornøyd og ikke hatt noen plager. Men de siste 2 månedene har eg hatt kontinuerlig hodeverk, kan de være hormonspiralen tro? Andre som har hatt problemer med dette?
Sivalur Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Der sier du noe... Har hatt hormonspiral i ca 1 år og 9 mnd og de siste par mnd nå har jeg hatt skrekkelig mye hodepine. Ikke akkurat kontinuerlig men flere ganger i uken. Men har koblet det mest sammen med dårlige arbeidsforhold, akkurat nå er det helt elendig her. I tillegg har jeg begynt å trene 3 ganger i uken med vekter og bla. tatt en del på trapezius muskelen, så har tenkt at kanskje jeg har blitt litt stiv i den og får spenningshodepine. Har uansett tenkt å ta ut spiralen nå, og nå fikk jeg enda en grunn. (forresten, hvordan gikk det med den bortkomne katten, dukket den opp?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå