Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Cibell? (Sibell) Så på anonymforum. Synes det er fint... hmmm...
MintCondition Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Enig med jau...det LYSER trailer-park av navnet.
najs Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Men jeg synes Sibel er pent, i sverige vet jeg noen som heter det og nå synes jeg det penere og penere.
Dudelidum Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Ikke det verste jeg har hørt, men jeg ville ikke ha kalt ungene min opp etter ett CRM system da (Siebel).
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2008 Ville du kalt en gutt Cibell?
*SamSung* Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Cibell var ganske søtt syns jeg da:) Men hvis jeg hadde kalt ungen min for det, ville jeg ha skrevet Sibell! Minner meg om Annabell og Isabell.. Pene navn;)
Ravna Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Det likte jeg ikke. Det høres ut som om det er i slekt med de andre sukkersøte navnene som er in for tiden, og jeg har veldig lite til overs for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå