Gå til innhold

Hva synes dere om navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Cibell? (Sibell) Så på anonymforum. Synes det er fint... hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

White trash - sorry...

Skrevet

Enig med jau...det LYSER trailer-park av navnet.

Skrevet

Haha

Skrevet

Men jeg synes Sibel er pent, i sverige vet jeg noen som heter det og nå synes jeg det penere og penere.

Skrevet

Ikke det verste jeg har hørt, men jeg ville ikke ha kalt ungene min opp etter ett CRM system da (Siebel).

Skrevet

Er det et guttenavn eller et jentenavn?

Skrevet

Ville du kalt en gutt Cibell?

Skrevet

Cibell var ganske søtt syns jeg da:) Men hvis jeg hadde kalt ungen min for det, ville jeg ha skrevet Sibell! :)

Minner meg om Annabell og Isabell.. Pene navn;)

Skrevet

Det likte jeg ikke. Det høres ut som om det er i slekt med de andre sukkersøte navnene som er in for tiden, og jeg har veldig lite til overs for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...