Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat hjemme fra ordinær ul:) Gikk kjempe fint og alt så bra ut så langt:) spurte om kjønnet da, men den lå med bena i kors og ville verken vise frem det ene eller det andre...

men fikk til bud om ny ul siden terminen min ble 4 uker lenger en hvis man hadde regnet ut fra siste mens... hadde så ustabiler sykluser før spiren satt, så derfor:)

Men alt så bra ut, så det var jo det viktigste... nå koser jeg meg bare med bilder av gullet vårt:)

 

gled dere masse dere som skal, og ja, jeg var skikkelig nærvøs før jeg skulle inn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey :-)

 

kor arti at alt så bra ut!! :-))) kanskje du får vite kjønn næste gang? ;-) men d viktigste e jo at alt så bra ut ;-)

 

Vi ska mandag 2.juni å æ glæde mæ masse!! :-) sjøl om æ va på ul da æ va 11 +6, så blir d nåt helt anna nu :-))

 

Kos dæ masse me bildan å gulle i magen :-))

Skrevet

Såå kjekt da:)Greit å få vite at alt er iorden med babyen.

Jeg har time til UL imorgen,en ekstra time for å få vite kjønnet.Er kjempespent så jeg håper virkelig det går ann å se:)Har to gutter fra før som ønsker seg en lillesøster,men jeg tror nok det blir enda en gutt:)

Lykke til på neste UL da:))

Skrevet

Å så bra. Jeg skal på ordinær u.l nå på fredag og gru-gleder meg noe veldig. Er jo så engstelig for om alt er som det skal osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...