Gå til innhold

God kameratelefon?

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen har vært på fest og resultetet er nedslående. Så trenger en ny. Og jeg er ikke slik som bytter telefon ofte, så jeg har ikke peiling å hva som er hot or not. Det jeg trenger er: bra kamera, minnekort og den skal ikke være sånn som brettes ut. Og ja; helst Nokia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

N73 har jeg, og er mega fornøyd med den.....har 3.2 mp kamera, og tar supre bilder. Bakdelen er at man kan ikke ha mer 1 gb minnekort, hvis man har større kort enn det blir sen super treg......

Skrevet

Mange bilder får du på 1gb da?

Har 1 gb selv på min telefon, men kameraet er så dårlig så blir masse kornete bilder. Da er det jo bedre med færre gode bilder. :-p

Skrevet

Jeg har også n73. Utrolig bra bilder!! Har ikke skaffet meg minnekort enda, så har bare plass til ca 25 bilder.

Skrevet

Med 1 gb minnekort kan man nok ha ganske mange bilder. Jeg har 10 sanger, ca 99 bilder og 4 eller 5 videosnutter på 3-6 min på og har jo ikke brukt mer enn 150 mb. Har liksom 850 igjen....så jeg tror du kan ha ganske mange bilder på den......i tillegg er det ganske bra høytaler på den,om du vil spille av litt musikk.....og så er det lett og føre over bilder med den. Enten via bluetooth, eller så putter du minnekortet inn i en adapter, som følger med, og rett inn i pc,n eller så bruker du usb kabelen som følger med.

Skrevet

Har sørfa og snusa litt på n73 i dag, og må nesten si jeg har latt meg påvirke her ja. :-)

Høres jo ut som en kurrant telefon for mitt bruk, så nå får jeg bare vente på at feriepengene skal tikke inn. Enn så lenge lever telefonen her på lånt tid, med tape på. ;-)

Skrevet

har og n 73 og bildene er utrolig bra, men dersom du vil ha en nyere så har samsung en mobil som er kanon. Den heter g800 og har hele 5 mp :o)

Skrevet

Så faktisk en sammenligning her på nett mellom n73 og samsungs g800, og n73 hadde mye bedre bildekvalitet. De hadde tatt en del prøvebilder ute og inne, og de var blasse i fargene ute i sterkt lys, og hadde dårligere kontrast inne (bildene ble ekstra mørke). Men ellers så den jo bra ut den og. Også er jeg skikkelig Nokia-menneske, har forsøkt meg på andre, men føler meg nesten utro ;-)

Skrevet

N95. Garantert. Har det aller beste kameraet.

Jeg har hatt den i ett år nå, og bildene blir helt supre. Fikke nesten 400 bilder inn på 1 gb minnekort. Ville kjøpt 2 gb hvis jeg var deg, lett for å ta veldig masse bilder med den når kameraet er så bra :)

Skrevet

Kameraet på n95 er forresten på 5 mp :)

Skrevet

Liker ikke designet på n95, vil ikke ha slik som man skyver opp for å komme til tastene. Men takk for tips. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...