Gå til innhold

Da kommer jeg hoppende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....inn her ;) Endelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. jg kom inn jeg også idag. ellers da når har du termin? jeg hadde termin 16 august, men var på ultralyd igjen så den er satt tilbake til 10 august nå. eller da åssen er formen?

jeg har skikkelig bekkenløsning, det er ikke noe godt. :(

klem

Skrevet

hei velkommen hit :)

Skrevet

Har også nett kommet inn her:)

Godt å se at det ikke bare er jeg som er ny:)

Følte meg liksom som om jeg hadde så vanvittig lenge igjen i forhold til de andre som er her:)

Skrevet

Jeg har termin 21.august ;)

Formen er grei bortsett fra det kranglete bekkenet her også. Skal på 3D på fredag og se den lille prinsen vår igjen....gleder oss ;)

Godt det er flere som har en stund gjen i dette trimesteret ja ;)

Skrevet

Herlig, jeg har ogsá termin 21.aug og har hoppet inn her i dag ogsá! Da er vi to som skal ha en prins samme dag! hurra!

Skrevet

Moro ;)

Skrevet

så bra da er vi flere til innsatsen i august. er det deres første? det er min første gang. vi skal få en jente så jeg gleder meg til å holde jenta mi:)

vi var på 3D ultralyd forrige uke. det var kjempe gøy å se jenta på flatskjerm :)

Skrevet

velkommen! koslig med fler augustmager her:) kom inn på søndag, termin 18. august=) deilig å se at det er fler som er nye her inne:D

Skrevet

Min første ja:) Og gleder meg så mye at jeg sprenges av kjærlighet bare ved tanken på å få holde lillegutten min i armene:) he he (HORMONELL!!)

Skrevet

Også den førstefødte her ;) Blir veldig spennende og vi gleder oss sånn. Tenk nå er det bare 3 måneder igjen til vi får holde prinsen ;)

KAn tenke meg 3D er moro, blir utrolig å se han igjen...håper på klare bilder.

Godt det er flere nye her ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...