babyfrøken *mamma* Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er 18+2 idag, og har så vondt i ryggen...sitter ca midt i ryggen, kjennes "sliten-støl" ut på et vis.. Slitsomt. Flere som har det sånn? I tillegg "knekker" det forskjellige steder i ryggraden, spes i korsryggen etter jeg har sittet stille eller ligget en stund.. Har noen opplevd dette, og har noen tips til hva en kan gjøre for å bedre det litt? (",)
Mummimamma;-) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Kanskje du er i ferd med å få deg en låsning. I så fall kan jeg anbefale en tur til kiropraktor, de gjør godt for en fastlåst rygg. Ellers er det lurt å drive med aktiviteter hvor du får beveget ryggen, svømming, sykling og yoga er veldig bra, etter min erfaring.
nr.4 i oktober Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har også veldig vondt fra midten av ryggen og opp. Brennende følelse inni, hvis jeg skal prøve å beskrive det. Har bekkenløsning også, så fysio mener det er pga den. Blir spenninger oppover i ryggen fordi jeg går anderledes for å prøve å ikke belaste bekkenet. Får massasje og uttøyning 2 ganger i uka hos fyso på NIMI. Hjelper der og da, og litt etterpå, men ikke lenge etter er jeg like gåen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå