Gå til innhold

Forferdelig natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i natt hatt det helt forferdelig, har nesten ikke sovet, og føler meg absolutt ikke bra i dag..

Gikk og la meg ca 23.30 i går kveld, og etter og ha lest litt så la jeg meg til og sove, hadde da vært på do 3 ganger på ca 30 min..

Fikk nok sove ganske fort da, men våknet igjen rundt 01.30 og måtte på do, og fikk ikke sove igjen, hadde småvondt i magen hver gang jeg rørte på meg, stakk i noe veldig, og babyen i magen var veldig aktiv, også følte jeg at jeg måtte på do hele tiden!!!!

Når jeg var på do, så satt jeg litt ekstra lenge for og være helt sikker på at jeg hadde fått "tømt" meg ordentlig, og da kjentes det ut som det rant ut noe etter at jeg var ferdig med og tisse... Men det kan jo være tynn utflod å..

Skal være sagt at de siste dagene så har det ikke luktet veldig godt av meg nedentil, selv om jeg vasker meg ihvertfall 4-5 ganger om dagen, hvis ikke mer, og jeg bruker truseinnlegg.

Har også vært veldig urolig i hele kroppen i natt, i bein og armer og mage, og ryggen har ikke vært god, men har jo hatt BL hele svagerskapet, og har ryggproblemer fra før, så det trenger ikke å ha noe og si..

Så føler meg ganske så sliten i dag, sovnet til slutt ca kl 05.30, og har vært våken ett par ganger før jeg sto opp nå kl 9, så kommer sikkert til og sovne på sofaen i dag....

Flere som har hatt det som meg?? Er forresten 35 uker på vei, og sliter litt med lite fostervann, så er litt redd for at jeg kanskje kan lekke litt..( har vært til undersøkelse for det før, men da var det bare tynn utflod)

Blir kjempe gald for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner veldi godt hvordan du har det, for her er det akkurat likedan, vi har visst våka sammen i natt;-) har igjen to uker til termin, og det begynner å bli helt håpløst på natta. Har hatt et fint svangerskap til nå, men nå blir jeg jaggu lei1 sov bare 4-5 timer natta før, så tenkte at jeg kom til å sove godt i natt. Men er så plaga med urolige ben, og nå også litt armer, at det holder meg våken. Når jeg har liggi å vridd meg i et par timer, begynner skulderen å verke siden jeg har fått en betennelse, og hånda er også vond pga carpaltunnelsyndrom. Så da sto jeg opp, leste en god stund og drakk varm melk, til jeg ble skikkelig trøtt. Men sovna jeg når jeg la meg igjen for det? neida... er liksom som om det er sinnsykt UBEHAGELIG å ligge i senga!

Det som bekymrer meg mest er om det går ut over fødselen at søvnkvaliteten har blitt så dårlig, man skal jo helst være uthvilt før det maratonet. Og så hører jeg om de som har hatt søvnproblemer i slutten av svangerskapet og derfor har vært utsatt for fødselsdepresjon...

Men håper egentlig at noe av problemene med å sove kommer pga at vi kanskje skal venne oss til mindre søvn, kanskje vi ikke trenger så mye lenger? Lykke til i hvertfall, kanskje det er noen som kan komme med gode råd til oss;-)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som har dette problemet:)

Men ingen andre som kan svare oss???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...