Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Som skal passe med storesøster Tilde.... Thelma Vårin Tiril Linde Otilie Hermine Embla Torjus Erlend Ørjan Eskil Eventuelt andre navn som dere synes passer og er i samme sjanger...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg kjenner en gutt som heter Eskil, og det tok meg e v i g h e t e r å huske navnet hans, så jeg ville ikke satset på det... ;-P
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Thelma: Liker ikke Vårin. Liker ikke Tiril: Er fint Linde: Liker ikke Otilie: Fint Hermine: Liker ikke Embla: Liker ikke Torjus: Liker ikke Erlend: Fint Ørjan: Liker ikke Eskil:Fint
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 jeg ville unngått Linde da det høres litt likt ut som Tilde, samme med Tiril. liker erlend og eskil, otilie, hermine og embla
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 -Thelma -Vårin -Hermine -Erlend -Eskil -Torjus
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hva med å bytte r-en i Hermine med en l? Tilde og Helmine passer fint sammen. (Hvis dere skarrer, er Hermine grusomt). Syns Eskil passer ypperlig til Tilde.
prebs Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Tilde og Tiril Tilde og Torjus er favorittene her. Ellers synes jeg: Thale Ane Maja Kaja Ludvig Truls Mads Phillip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå