SexyLubben =D Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Mini på 4.5 mnd har avføring ca hver 14 dag... Men når det først kommer så kommer det masse! Nå nettopp kjente jeg en lukt i rommet, og lillegutt var full av bæsj... Under vaksen med ham, skyller av det meste før jeg smører litt olje på stumpen (og langt nedover beina) og fjerner resten. Idet jeg løfter ham opp før å tørke ham hører jeg et brak og med ett er vaksen full av bæsj, det er bæsj overalt... Forsøker febrilskt å fjerne bæsjen med en hånd, samtidlig så jeg holder mini med andre handa, og får dermed bæsj over hele de hvite t-skjorta mi. Jeg gjentar vaskeprosedyren og når hen er ren holder jeg han opp mot speilet og sier "Se, så fin en liten gutt", han ler av speilbildet og tisser med en forferdeig kraft. Det spruter tiss over hele ham (og meg), så her er jeg nødt til å bade ham i balja. Nå har han lagt seg, og jeg sitter igjen full av tiss og bæsj! Så nå skal jeg i dusjen... Flere som har barn som får skikkelige utblåsninger? Sitter her og ler av oss som jobber som bleieskiftarbeidere.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hahahahahaha, unnskyld at jeg ler, men det der ser jeg for meg har vært en komisk opplevelse. Har hatt noe lignende, men ikke så mye på en gang, tror jeg.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hahahahaha........ser dere for meg :-))))) Vært noen episoder her også, feks første legesjekken på guttungen, da tissa han midt i fleisen på legen, legen sa: "Jaja, det var gutt her ja, den burde jeg ha forutsett, andre gangen i dag" Så har det vært noen runder med bæsj fra hæla til nakken....bla. på bussen engang....hadde glemt av bleier, så jeg pakka ungen inn i gassbleie og så pleddet siden jeg ikke hadde skifte heller..hehe Litt synd på stakkars ungutten på andre sida av midtgangen som var regelrett grønn i trynet stakkars..men må man så må man... :-)))) Var jo halvanna time igjen av turen.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Beklager,har ikke noe smart å tilføye men jeg ler godt desverre, har hatt noen slike fine episoder selv hvor jeg bare har måttet gå i dusjen med klær på for å spyle både meg og sønnen min, hvorpå han bestemmer seg for å tisse på de rene klærne som ligger klare på stolen hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå