Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Sveits:-) Fint at jeg fant ut at det var i morgen og ikke dagen etter:-) Så ikveld er det grytidlig i seng på meg for jeg må stå opp rett etterpå rett og slett......... Og bare så dere vet det, jeg var ute og gikk en lang powerwalk-tur kl ti på seks i dag;-) Noen tidligere? hahahahahahahahahahahahah I guess not;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 God tur til Sveits. Greit med riktig dag og klokkeslett:o)) Powerwalk før kl. 06.00.....Hmmmmmm, nei det måtte blitt i søvne:o) Og jeg synes jo jeg står ganske tidlig opp.....Kl. 07.00 Men da er det en kopp kaffe og avisen som stabler meg på bena. Men snart får vi jo ei lita jente som vil ut å gå tur på morningen, og da er det vel ikke annet å gjøre da??? Enn å ta seg en tur:o)) He he he nå er det kun kort tid til jeg skal ut å fly også:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Om jeg ikke rekker innom her noe mer før avgang så vil jeg bare få ønske deg EN RIKTIG GOD TUR!!!!!! Kos dere glugg i hel og nyt sol, sjø, god mat og drikke, og ikke minst; hverandre og barna:-) Tenk at du skal slange deg i solen i 14 dager!!! JIPPIIIIIII:-))) Og så vinker vi til hverandre i luften når du reiser hjemover og jeg nedover!!! ENJOY!!!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 God tur Kos dæ masse som vi sei i nord ;-) Powewalk tur kl 6.............? den tror jeg må bevises ;-) Ok, jeg var kl 5 ......det er HELT sant asså! Neida, du er flink jente :-D
Reveenka Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kos deg på tur - enten det er bisniss eller plesjur! c",) Få piloten til å vinke med vingene over huset mitt, da! Og kom fort tilbake og dib med oss!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Ja,nå er du vel sovna ? Tenk hvor vi hadde ledd om du hadde stått der en dag forseint da....hehehhe. Ha en fin tur,og kos deg så mye du kan innimellom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå