Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Mine foreldre bor langt unna oss, min far er pensjonist og har vært boende her hos oss som barnevakt for eldstemann når fødselen skulle starte. Når fødsel var unnagjort kom også min mor hit. Når de så dratt hjem igjen har jeg fått høre av min mor at hun er så lei seg over hvordan hun ble behandlet når hun var her. Dette kom helt overraskende på meg som trodde alt gått helt fint, og vært fornøyd med at kabalen gått opp med besøk fra begge besteforeldreparene osv. For det første ble hun lei seg fordi hun måtte dra hjem en dag tidligere enn hun tenkt, og ikke fått god nok forklaring på hvorfor. Forklaringen er vel at for at svigers også skulle få se ungen før de dro på ferie måtte mine foreldre dra litt tidligere. (hun var her i tre dager, svigers var her i to). Vi har bare et gjesterom og svigers bor også langt unna. (Dette ble hun forklart!) For det andre, har jeg visstnok snakket altfor hardt til henne ved en episode som hun kværnet siden hun kom hjem, og som jeg oppfattet som en bagatell. Jeg var visstnok ikke tilstrekkelig glad for å se henne når hun kom heller. Osv, osv. Ble helt sjokkert når jeg fikk høre hvordan hun har tolket og oppfattet ting, som jeg knapt registrert. Blir arg også fordi det vel er jeg som akkurat født som skal være følelsesmessig instabil og ikke henne!? Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå. Er kjempelei meg.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Huffda...Dette hørtes ikke morro ut nei...."trøsteklem".... Men her høres det mer ut som en liten misforståelse et sted.... Håper dette ordner seg iallefall:) Kansje dere snart snakker på telfonen og kan forklare litt.... Selv om hun burde forstå at du nettopp har født og at kroppen ennå ikke er helt seg selv... Lykke til iallefall.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå