♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Går til kontroller hos jordmor og på sykehuset. Var på sykehuset forrige uke og fikk ny time der neste uke. Jordmor sa jeg skulle avtale om jeg evt. skulle ha en time hos henne denne uken med de på sykehuset. Dette glemte jeg selvfølgelig. Ville dere bare ha ventet til neste uke eller tatt kontakt med jordmor? Har termin på mandag.
trebarnsmamma84 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 ville ha ringt jordmor og høyrt eg.... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå