barnimai2008 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei ! Var hos jordmor i dag og ble strippa. Lurer på om det er noen andre her inne som har blitt strippa, og hatt noen effekt! Hvor lang tid tok det før dere fikk rier.....??? Er drit lei, 6 dager over termin i dag!!
l.m.m Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei. Jeg skal til JM og bli strippet nå på torsdagen. Jeg har egen termin på torsdagen, mens UL-terminen er ikke før 9.juni. Men uansett, søsteren min ble strippet med hennes første. Hun ble strippet på en torsdag, og fikk på lørdag. Med nr 2 ble hun ikke strippet (det var en annen JM), og gikk 6 dager over tiden. Hun syntes ikke at det var vondt heller. Lykke til!! Kan hende det hjelper!
barnimai2008 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Takk for svar !! Får håpe det hjelper. Det var modent og 3 cm, så jeg får vente i spenning ! Masse lykke til , håper det hjelper på deg og !!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Blitt strippet med begge mine barn 1 uke på overtid, og gikk da i fødsel i løpet av ett døgn etterpå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå