Sun Tzu Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Oppdaget i vinter en liten kul i armen, like under albuen. Har ikke tenkt på den siden da, men da jeg klødde meg på armen i går kjente jeg kulen igjen, og den hadde blitt større. Den ligger langt inne i huden og er nå på størrelse med en ert. Er dette noe å bekymre seg for, eller er det bare jeg som er en hysterisk hypokonder? Hjelp...
To trollunger + en spire Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Klart du kan sjekke dette hos legen, men det er mest sannsynlig en liten fettklump som ofte kommer etter ett svangerskap hvor man går litt opp i vekt og så ned igjen.
Mammarama=) Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Min kjære har flere "klumper" på underarmen(e) det han har er fett klumper eller fettsvulster som det egentlig heter..Men de er helt ufarlige.Vokser litt, så han har nettopp fjernet to stykker. Han fikk vite at en ofte kunne få sånne etter brudd i armen ,og han har hatt x antall brudd i begge armene.Det er også være arveligt.. Men er du redd det kan være noe farligt hadde jeg gått til legen med det...
Sun Tzu Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 Ok, høres bra ut. Da ringer jeg å bestiller time. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Etter hva legen sa så skal alle kuler man er usikker på sjekkes av en lege. Jeg skal til trippelundersøkelse neste uke pga e kul i brystet og brystvorte forandringer....tar ingen sjanser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå