Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har nettopp født mitt3. barn, men drømmer om å få oppleve å få et barn til. Men så får jeg reaksjoner på at 4 er et barn for mye.....Ser selv ikke på det som et problem( og har ikke tenkt å høre på hva andre mener) Men lurer på om det er flere som ønsker seg nr 4, og hva deres tanker er rundt det er....... Selv er vi bare 2 i søskenflokken og min mann er alene...Og vi svaner begge flere søsken.Det må jo være utrolig kjekt for barna og være flere søsken gjennom barndommen og som voksen.
godiva med 3 gull Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg VIL ha 4 barn, eller fler om det kommer flere.... Har "bare" 2 barn foreløpig, og da jeg blir 34 i år må jeg raska på.. Hadde en sa 17 mai, men håper jeg får klaff i løpet av sommeren. De fleste mener jeg er "gal" som kunne tenke meg 4. litt sånn "2 er nok, 3 er absolutt max, og 4 er galskap holdning" Jeg er enebarn, min mor var enebarn, min mann har en bror uten barn (lite sannsynlig at han får også) så vi har utrolig lite familie. I praksis har mine barn meg, sin far og sin farfar med samboer som de kjenner og treffer.. Så jeg ønsker meg familie, og ønsker at mine barn skal ha flere når de vokser opp. Gå for nr 4 du. :=)
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Nå har jo ikke jeg noen barn fra før, så derfor så kan jeg jo fortsatt holde fast på mine fem barn. Jeg har alltid hatt lyst på fem av en eller annen grunn. Jeg har bare en bror, mens samboer er eldst av fire søsken. Har vokst opp med mye familie jeg også, selv om den nærmeste kanskje ikke har vært den største, og det er veldig deilig. Har jo noen venninner som så absolutt ikke kommer overens med sin familie, og dermed så blir det ingen tradisjonsbundet julefeiring/påsketur på fjellet etc. Nei, stor familie er bra (Som jeg uten barn igjen kan si ) Det er jo mulig at jeg endrer oppfatning etterhvert som barna kommer. Kan jo hende at jeg får hendene fulle med tre av dem? Har dere lyst på fire barn, og tror dere takler det ( ) så hvorfor ikke? Tror ikke det for mange jeg Den linken om hun som har ni barn med tre fedre, det er kanskje litt i overkant mye
*Lissi* Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Har nummer 4 i magen:-) Bare positive tilbakemeldinger fra familie og venner. Har en ganske liten familie selv, så har alltid ønsket meg mange barn. Dette blir nok sistemann da. Tror sambo synes det er nok nå:-)
Arwen77 Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har nr fire i magen :-) Vi har en gutt på11, jente på 7 og jente på ett år fra før og venter igjen i Oktober, så de to siste blir ganske så tette. Gleder oss veldig til å bli foreldre igjen. Møtte mange positive reaksjoner fra både familie og venner, selv om noen kom med et lurt smil og lurte på om vi hadde hørt om prevansjon, he he.. Men dette var altså planlagt. Jeg har ett søsken og min mann har to. Ikke noen religiøs overbevisning som ligger til grunn, vi bare synes det er hærlig med en stor familie ;-) Så nå har vi nettopp invistert i ny bil, en Viano åtte seter. da har vi plass til våre egne pluss noen venner av barna. Hvor mange barn en vil ha er så personlig at man skal følge sitt eget hjerte! Ikke la dere styre av familie/venner som kanskje synes og mener i øst og vest! Dessuten er det så forskjellig hva man har overskudd og energi til. Har noen vennepar som har strevd mye med kolikk og nattevåk med sine to. De sier at forholdet ikke hadde tålt enda en runde med liten baby. Det jeg mener er at det er så individuelt hva som er fornuftig ift. barn. -Hvordan er fam.situasjonen osv. Mange hensyn å ta. Mange lykke til. og grattis med nr tre så langt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå