Gå til innhold

Noen som har p-stav? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt, men tok den ut for ca 2 år siden. Ble veldig plaget med bi-virkninger. Humørsvingninger og hodepine.

Var en smal sak å sette den inn - verre å få den ut.

Fastlegen ville ikke gjøre det. Gynekologen på sykehuset fant den ikke! Jeg måtte i røntgen til slutt.. Etter 2 dager fikk de den endelig ut.

Mannen sa det var som å få seg ny dame når jeg ble mitt gamle jeg igjen :)

 

Gynekologen på sykehuset sa at det var mange som hadde tatt dem ut etter 1 års tid på grunn av mye bi- virkninger.

 

Mener jeg betalte 1300 kroner for den + penger for å få den satt på plass. Merket den ikke i armen og jeg hadde ikke mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...