-Lane- Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Har hatt, men tok den ut for ca 2 år siden. Ble veldig plaget med bi-virkninger. Humørsvingninger og hodepine. Var en smal sak å sette den inn - verre å få den ut. Fastlegen ville ikke gjøre det. Gynekologen på sykehuset fant den ikke! Jeg måtte i røntgen til slutt.. Etter 2 dager fikk de den endelig ut. Mannen sa det var som å få seg ny dame når jeg ble mitt gamle jeg igjen Gynekologen på sykehuset sa at det var mange som hadde tatt dem ut etter 1 års tid på grunn av mye bi- virkninger. Mener jeg betalte 1300 kroner for den + penger for å få den satt på plass. Merket den ikke i armen og jeg hadde ikke mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå