Mrs Inkognito Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hvor mye rocker dere? Flere ganger om dagen? Eller alt i én omgang? Og rocker dere kun livet, eller andre kroppsdeler også? Er fremdeles i innkjøringsfasen her, så jeg er litt undrende...
Poteto Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 rokker stort sett en gang til dagen, men hender eg får "åndo" over meg å rokker mer.. prøvde på armene, men trodde dei skulle falle av, sinnsykt vondt, å ikke så lett heller..
Jojo x3 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Rocker ca 15-20 min på kvelden.... Har rocka noen måneder og merker/ser forskjell!!!! Veldig fornøyd med meg selv!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 C 10-15 minutter pr dag (men man skal jo ikke rocke så lenge i starten!) 1 gang for dagen som regel, 5-6 dager i uken Rocker kun rundt livet
Mrs Inkognito Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Hva består denne forskjellen i? Kondis? Mindre livvidde? Færre blåmerker???? Bedre form?
Jojo x3 Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Håndtakene på siden er blitt mindre og magen strammere!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 For meg har ikke kondisen blitt bedre av dette, blir ikke andpusten av å rocke i det hele tatt, knapt nok varm, og det enda jeg prøver å rocke fort. Var bare i starten jeg ble det svett og andpusten, nå har jeg hatt ringen i snart 2 mnd. Derimot har jeg fått utrolig stramme magemuskler og mer styrke i korsryggen, magen er flatere og både midje og sideflesket betydelig redusert ( 5 og 7 cm borte). Blåmerkene forsvant etter noen uker.
Mrs Inkognito Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2008 Så kondis får jeg kjøpe meg på en annen måte! Men flatere og strammere mage høres absolutt fristende ut :-)) *holder ut*
Mrs Inkognito Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2008 Ett spørsmål til... Rocker dere begge veier, eller samme veien hele tida? Jeg får ikke sving på ringen når jeg prøver å rocke mot urviseren... Men tenker at det blir jo kanskje litt ensidig belastning ved å rocke bare én vei?
Sivalur Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Rocker begge veier - er bare å trene så klarer du det plutselig begge veier.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Mest en, får veldig vondt under ribbena fort av andre veien, men holder på å øve meg opp. Tok en stund før jeg klarte å holde ringen oppe "feil vei", men nå går det bra den veien også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå