Gå til innhold

Dere som har rocka en stund


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye rocker dere?

Flere ganger om dagen?

Eller alt i én omgang?

Og rocker dere kun livet, eller andre kroppsdeler også?

 

Er fremdeles i innkjøringsfasen her, så jeg er litt undrende...

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rokker stort sett en gang til dagen, men hender eg får "åndo" over meg å rokker mer..

prøvde på armene, men trodde dei skulle falle av, sinnsykt vondt, å ikke så lett heller..

Skrevet

Rocker ca 15-20 min på kvelden....

Har rocka noen måneder og merker/ser forskjell!!!! Veldig fornøyd med meg selv!

Skrevet

C 10-15 minutter pr dag (men man skal jo ikke rocke så lenge i starten!)

1 gang for dagen som regel, 5-6 dager i uken

Rocker kun rundt livet

Skrevet

 

Hva består denne forskjellen i?

Kondis?

Mindre livvidde?

Færre blåmerker????

Bedre form?

 

 

Skrevet

Håndtakene på siden er blitt mindre og magen strammere!

Skrevet

blåmerkene forsvinner etterhvert dei..

Skrevet

For meg har ikke kondisen blitt bedre av dette, blir ikke andpusten av å rocke i det hele tatt, knapt nok varm, og det enda jeg prøver å rocke fort. Var bare i starten jeg ble det svett og andpusten, nå har jeg hatt ringen i snart 2 mnd.

 

Derimot har jeg fått utrolig stramme magemuskler og mer styrke i korsryggen, magen er flatere og både midje og sideflesket betydelig redusert ( 5 og 7 cm borte). Blåmerkene forsvant etter noen uker.

 

 

Skrevet

Så kondis får jeg kjøpe meg på en annen måte!

 

Men flatere og strammere mage høres absolutt fristende ut :-))

 

 

*holder ut*

 

 

 

Skrevet

 

Ett spørsmål til...

Rocker dere begge veier, eller samme veien hele tida?

Jeg får ikke sving på ringen når jeg prøver å rocke mot urviseren...

Men tenker at det blir jo kanskje litt ensidig belastning ved å rocke bare én vei?

 

 

Skrevet

Rocker begge veier - er bare å trene så klarer du det plutselig begge veier. :)

Skrevet

Mest en, får veldig vondt under ribbena fort av andre veien, men holder på å øve meg opp. Tok en stund før jeg klarte å holde ringen oppe "feil vei", men nå går det bra den veien også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...