Gå til innhold

middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips :)

vil lage god og sunn middag med masse smak :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, vi har hatt så mye pizza, lasagne, taco osv i det siste sååå vi gleder oss til poteter, kjøttkaker og grønnsaksblannding:)

Vi var på mioddagsbesøk i går og fikk fløtewok, sinnsykt godt altså:)

Skrevet

hmm.. idag har eg lyst på finnebiff... kansje eg lage det, elelr ameriknsk lapskaus. det har jeg også lyst på så...

Skrevet

Vi skal ha spaghetti og kjøttsaus idag. Guttens favoritt, også går det så raskt å lage =)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget fiskegrateng poteter og gullerøtter

Skrevet

vi skal ha grillet kyllingfile med salat vi:D

Skrevet

Sunt er det vel ikke. Men eldstejenta ønsket veldig pannekaker i dag, så det blir det i dag tenker jeg. Så får vi spise ekstra med grønnsaker i morgen ;-)

Skrevet

I dag blir det wok tror jeg. Deler opp kylling og skjærer gulrot i strimler, brokkoli og blomkål i små biter og har i mais og woker med masse kikkomansaus. Har i kokte nudler til slutt + en ekstra dæsj kikkoman. da blir det masse smak, er eundt og ungene elsker det og momser grønnsaker og kyllling til den store gullmedaljen :-)

Skrevet

i dag blir det nok tandori med salat og hvitløksbaguetter..er sånn ta det vi har i fryseren uke her i gården gitt:p

Skrevet

fiskegrateng, poteter og gulrot:)

Skrevet

ørret stekt i folie med masse vårløk og sitron, potete og gulrot til..

Skrevet

Vi har spist mye grillmat i det siste, så i dag blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker til. Mmmm!

Skrevet

Steinbitt kaker med stuede gulrøtter og poteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...