Lotta med novembergutt Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er det flere som fortsatt har "menssmerter" i dette trimesteret? Jeg trodde liksom det så smått skulle begynne å gå over nå, men i natt har det vært virkelig vondt altså :\ I både mage og korsrygg. Blir nesten litt bekymra, men blør jo ikke, så da regner jeg med at det bare er livmoren som vokser ...
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Helt riktig, er mest sannsynlig bare livmoren som vokser. Veldig mange har dette til og fra gjennom hele svangerskapet. Så tror ikke du trenger å bekymre deg:)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det er helt normalt å ha "mensmurringer" gjennom hele svangerskapet. Jeg er 36+2 uker på vei og har 28 dager igjen til termin i dag, men har fortsatt disse murringene med javne og ujavne mellomrom. Så lenge du ikke har konstante magesmerter eller begynner å blø, er det nok ingenting å bekymre seg over. Er bare et av symptomene vi må leve med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå