Gå til innhold

menssmerter i uke 17?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som fortsatt har "menssmerter" i dette trimesteret? Jeg trodde liksom det så smått skulle begynne å gå over nå, men i natt har det vært virkelig vondt altså :\ I både mage og korsrygg. Blir nesten litt bekymra, men blør jo ikke, så da regner jeg med at det bare er livmoren som vokser ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Helt riktig, er mest sannsynlig bare livmoren som vokser.

Veldig mange har dette til og fra gjennom hele svangerskapet.

Så tror ikke du trenger å bekymre deg:)

Skrevet

Det er helt normalt å ha "mensmurringer" gjennom hele svangerskapet. Jeg er 36+2 uker på vei og har 28 dager igjen til termin i dag, men har fortsatt disse murringene med javne og ujavne mellomrom. Så lenge du ikke har konstante magesmerter eller begynner å blø, er det nok ingenting å bekymre seg over. Er bare et av symptomene vi må leve med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...