Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Noen jenter skal vri på alt og gjøre stort nummer ut av absolutt alt, skaper seg, lager skuespill og styrer på, de blir gjerne kalt drama-queen'er. Hva kaller man det når en gutt holder på slik da? Har en på 11 mnd som er helt utrolig der. Har jo to barn fra før og masse venner med barn, men han der er noe for seg selv, og det er ikke bare jeg som legger merke til. De kommenterer det i barnehagen og venner og familie har også kommentert det flere ganger. Er sånn at jeg nesten gruer meg litt til han blir større, hehe... Når han holder på slik han gjør alt nå liksom. Makan til liten show-skaper! Trodde ikke babyer på 11 mnd kunne holde på slik engang jeg, eller yngre, han begynte i 9 mnds alderen. Og brødrene holder ikke på slik, så han har ikke lært det av dem heller... *se med gru frem til 3 års alderen*
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Eldstegutten min på 12 år er DEN drama king gutten!! Heeregud så dramatisk han er, det er nesten fasinerende til tider! MEN han har ADHD og alt blir jo veldig forsterket hos han da, Mini på 2 år har også mange drama king tendenser, og hiver seg ned på gulvet og HYLER bare broren går forbi og kommer borti han... Han er fryktlig dramatisk hehe. Og akkurat sånn var jeg også som barn(stakkars mamma)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hehe.. Ja hvem mini slekter på vet jeg ikke helt, vi er ganske rolige begge to og kommer fra rolige familier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå