litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Og den har liksom kommet snikende de siste dagene. Begynner å huske veldig godt forløpet på fødselen sist og det gikk vel normalt men likevel får jeg nesten vondt i magen av å tenke på det. Gleder meg veldig til å se den lille gutten vår men døgnet før vil jeg helst være foruten. Er så dumt når man skal gå å grue seg i åtte uker for noe som skal skje i et døgn...... Har vel blitt mer obs på det etter at jeg har begynt å drømme om for tidlig fødsel og vannavgang på natta samt at jeg oppdaget i går at magen har "sklidd" litt ned.....
smilien Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 hei på deg:) det er vel ikke så mye jeg kan si for å trøste eller berolige deg. men jeg kan fortelle deg at jeg hadde en knalltøff 1 fødsel, deretter har det gått kjappere og enklere for hver gang. jeg har aldri brukt smertestillende(da jeg har myyye mer sprøyteskrekk enn fødeskrekk jeg håper for deg at du får en rask og så liten vond fødsel denne gangen. også er det vel noe som gjør at man får barn på nytt og på nytt selv hvor vondt det er når det står på som værst?? selv er jeg nå 5 gangsfødene:) masse masse lykke til til deg!! hilsen smilien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå