heisand? Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 trenger masse oppskrifter! syndt og godt. har så dårlig matlyst, så smoothie er jo bra da
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ta det du har av frukt eller bær og spe på med enten youghurt eller juice, evt litt isbiter om det ikke er noe frossent oppi der, så blir det som oftest bra :-) Ungene sin favoritt her er frosne jordbær, en banan, 1 pære og litt eplejucie. Denne blir ganske søt. Jeg synes det er bedre med skogsbær eller bringebær, evt blåbær.
heisand? Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 skriver det ned nå. hvordan er det med jordbær nå som jeg ammer?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Du må prøve deg frem, noen babyer tåler det godt, andre ikke i det hele tatt. tror jeg ville begynt med å spise 3-4 bær og ammet og så sett hvordan babyen reagerte før jeg helte innpå store mengder.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 vi bruker en veldig enkel men kjempegod oppskrift frosne bringebær, biola bringebærmelk og banan noen ganger har vi oppi eple, eller kiwi eller annen frukt vi har hjemme
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Datteren min sin favoritt er ENKEL : 1 banan, 2 store glass melk og 1-2ss sukker.....hun eeelsker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå