Gå til innhold

Har dere avtalt sommeren og samvær for en stund siden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her aner jeg rett og slett ikke hvordan samværet blir i sommer....har spurt BF x antall ganger...men får til svar at han vet ikke pga at han er selvstendig næringsdrivende...

Det han vet er at han og hans samboer skal på en kjærlighetsferie bare de 2 i 2 uker....så da regner han med å bruke opp den ferien han skal ha på det.....HALLO!!!

Sist jeg etterlyste en oversikt over sommeren så fikk jeg til svar at det var håpløst si noe enda...ikke sikkert han kunne ha han noen uker...muligens en langhelg i stedet???

Sønnen er 7 år....så han skjønner jo endel...

Når barnefar reiser bort på sin ferie med dama så utgår jo 2 pappahelger...

hvordan gjør dere andre det....? Jeg føler jo at jeg må finne på endel så sønnen skal føle han har en grei sommer uten at faren bryr seg så mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er datteren vår 1 1/2 år, så hun skjønner ikke så mye enda heldigvis. Bf har samvær annenhver helg. Han skal ha henne 1 uke i sommer noe som jeg syntes er mere nok for hennes del siden hun er liten.

Men samværshelgene fortsetter som vanlig til den uken han skal ha henne, så fortsetter helgene igjen etter den uken..

Skrevet

i din situasjon ville jeg tatt kontakt med familievernkontoret og krevd at de de innkalte til en samtale med dere begge to og skriv ned en samværsavtale som må følges. da har dere det skriftlig og da blir det mye lettere å overholde eller at du har det på det rene at han ikke holder avtalene.

jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt desverre for er 100% alene da bf ikke vil ha kontakt. Men jeg forstår at det er vanskelig.

lykke til!!

Gjest marie-s
Skrevet

Si i fra at i mangel på tilbakemelding så legger du dine/deres planer så får han eventuelt føye seg etter det.

Jeg spurte faren til min sønn i fjor i påsken om hvordan det ble i fjor sommer, men da kunne han vist ikke ha sønnen siden han og dama skulle på ferie i 3 uker og i år er han ferie alt brukt opp da de var i Brasil i 3-4 uker men men det er hans tap og jeg skal selv sørge for at gutten får en minnerik ferie.

Jaja nå ringte barnefaren for 1-2 uker siden og fortalte sønnen at han snart kom på besøk, desverre så sa han det til gutten før han snakket med meg for det viste seg at da han hadde tenkt å besøke sønnen så er vi i utlandet og hovedgrunnen til han ville besøke han er nok at han skal på Bruce Springsteen konsert da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...