smilien Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 jeg lå å fødte for første gang!! hadde en laaaang og seig fødsel,men klokken 15.15 i dag,er det nøyaktig 12 år siden husker ikke (nesten)noe til smertene,bare hvor utrolig forelsket jeg ble da jeg fikk henne i armene mine nå er det 20 dager igjen til termin med nr 5 og sisteman!! ville bare dele dette med dere:) hilsen smilien
monilu- Har født Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ble nesten så du fikk første og sistemann på samme dato da. :-)
Mamma til gullgutt Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Fantastisk! For meg som er førstegangs er dette rett og slett imponerende:o) Har selv 18 dager igjen, og gleder meg masse!
smilien Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 ja,vi håpet at de skulle få hver sin bursdag:)og det tror jeg skal gå greit!! til deg som er førstegangs:lykke lykke til!!ingenting kan overskygge det å få et barn!og man glemmer fort hvor lei man er/var,smertene og alle plagene når man får dem i armene sine! så stå på! hilsen smilien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå