silhah og emilie Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 noen venniner av meg som syns jeg spiser så lite men jeg syns det er myye jeg i går spiste jeg litt mer enn vanlig da og da spiste jeg dette: frokost: 2 knekkebrød med makrell i tomat og 3 glass vann lunsj: 1 brødskive med leverposteig, 2 glass vann og 1 glass pepsi max middag: ei skål med hjemmelaget lappskaus og 3 glass vann kvelds: bakte brownies til ungkaren så spiste vel et par biter og drakk 1 glass pepsi max og 2 glass vann tar også 2 fibertabletter før hvert måltid(pga fordøyelsen) og 2 omega 3 pr dag
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Frokost 2 brødskiver Lunch 2 brødskiver Frukt Middag 1 posjon Kvelds 2 brødskiver Drikker skummet melk og masse vann.
SexyLubben =D Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Kommer jo ann på kroppen og forbrenningen hvor mye man trenger. Jeg spiser MYE mer enn deg... Men jeg spiser litt for mye.
FuriLaks Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Litt lite kanskje? Sleng på litt mer fiber, masse grønnsaker og litt frukt så har du min nye "bli fem kg lettere"-kur som jeg lever etter om dagen. Unntatt brownies da;)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 1 skive/knekkebrød til fokost 2-3 skiver til lunsj 1porsjon middag frukt til kvelds drikker masse vann
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Frokost: 1 knekkebrød ( grov type), 1 yoghurt, en banan/et eple eller annen frukt, og et glass juice pluss omega3, multivitaminer og jern Lunsj: Salat med ost og skinke eller kylling i. Og frukt, drikker vann til. Middag: Vanligvis ca 200-300 g kjøtt/fisk eller fugl, en liten potet, litt pasta, litt ris, og masse salat/ grønnsaker til. Vann til Kveldsmat er nesten alltid salat med fetaost, tomater, oliven i :-) Drikker ca 2l vann pr dag, litt juice, te og kaffe utenom det, kansje 1 liter til sammen, Har et kosthold med litt mindre karbo enn "normalen".....ganske dyrt kosthold i grunn, men det synes jeg det er verdt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 frokost 1knekkebrød med makrell i tomat eller leverpostei + et glass med juic lunsj 1 knekkebrød med makrell i tomat eller leverpostei midagg: spiser til jeg føler meg mett(i går spiste jeg to fiskekaker og en potet) kvelds: 1-2 knekkebrød med makrell i tomat eller leverpostei noen ganger spiser jeg skinke på knekkebrødet.. så tar jeg kosttilskudd hver morgen ellers om dagen drikker jeg fun light icetea lemon som man blander med vann til måltid å når jeg er tørst 0 karbohydrater i den=)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Glemte å ha med at jeg spiser endel tørka frukt og nøtter på kveldene ;.)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 kommer veldig ann på hva jeg spiser på en dag, men i går spiste jeg. frokost - 2 brødskiver lunch - 2 brødskiver middag - IKEA kvelds - 2 brødskiver med speilegg
fox`y Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har slik mat hunger fortiden så spiser konstant føler jeg:( Frokost:spiser 2 skiver eller 2 knekkebrød. Lunch: frukt eller noe godt jeg finner i skapet Middag: 1 porsj kvelds: sjokolade hehe og kansje noe annet snoop eller 2 knekkebrød.. har vært avhengig av søtt siden jeg fikk minstemann, d vill ikke gi seg heller:/han er 10.5 mnd nå... må sjærpe meg.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå