gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 sitter å venter på at legekontoret skal åpne tlf slik at jeg kan høre med legen ang snuppa som reagerer så veldig på stikk. og veterinæren åpner ikke før 9 heller... hesten min har sloss på beite og fått seg skikkelige spark i ansiktet så han er så hoven og ikke helt i form heller... sitter her å venter på at jeg kan ringe da
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Kjedelig å vente ja! Hos legen min åpner de tlf 8.15 =) (bare sånn for å gjøre ventinga di enda morsommere )
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Å for å gjøre ventetida ENDA morsommere, så åpner det ene legekontoret her kl 07:-) Men den legen jeg bruker åpner også kl 09...KJEDELIG!!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 he he får bytte lege da... neida er veldig fornøyd med legen min så får nok sitte her og blomstre litt til
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 og når klokka blir 9 og man skynder seg å ringe så er det jaggu meg opptatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå