Mayken Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hvordan går det med deg? Føler du deg litt bedre? Hva TR meldt sin ankomst? Mange spørsmål dette gitt...hihihi Her ser det ut til å bli en pp til i hvertfall. fant en liten dråpe i trusa i går, ike noe mer etter det, men regner med det er mensen som er på vei:(
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 det går strålende )) jeg er super optimist, ivertfall litt hehe etter en lang snakk med sambo igår, så dette skal vi klare fikk skyggestrek på en billigtest igår, og skal teste sammen med sambo på søndag om ikke tr er kommet. kjennes jo ut som den kommer hele tiden, men ingen antydning når jeg er på do kjedelig om du må gå en pp til, men det er jo sjeldent det klaffer på første da.. hold meg oppdatert på hva som skjer da stor klem til deg!
Mayken Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Så fint at dere fikk snakket ordentlig sammen da. Og så spennende med den skyggestreken:) Gleder meg til helgen på dine vegne jeg nå Her har det kommet litt mer slim og blod i dag, så regner med at jeg spotter. Går inn på billigtesten og bestiller el-strimler og graviditetstester nå. Det eneste positive med en pp til er jo at jeg nå får muligheten til å bli litt bedre kjent med kroppen min, og finne ut om jeg virkelig har el. Da slipper jeg å gå rundt å vente sånn og ikke vite neste gang. I dag skal jeg forresten ut sammen med ei venninne og shoppe. Må ha kjole som skal brukes i 2 bryllup i sommer. Noen gode råd hvilke butikker jeg bør titte innom? Er i Drammen vi skal i dag, så har ikke alt av butikker som finnes i Oslo, og så har jeg ikke tenkt å betale så alt for mye for kjolen heller, så ingen dyyyyre butikker.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 god morgen hvordan er det med deg idag? har du fortsatt spottinger? kan vel også være festeblødninger eller?? har jo lest at det egentlig passer for dere å vente litt med spire, men er vel vanskelig å ikke ønske seg det når sjansen er der.. her er fortsatt tr fraværende, og jeg har de samme "gode" symptomene, tretthet, hodepine, kvalme og mensmurringer og seff litt vinglete humør hehe.. så nå er både jeg og sambo mer og mer instilt på at her er det en spire som gror men gleder meg til søndagen når vi skal teste rart egentlig at han vil vente til juni, for det er da alle spå damene her inne har sett meg gravid også ble det noen bra shopping på deg igår? jeg har lite greie på kjoler, har ikke vært å shoppet på år og dag, men håper du fant noe som falt i smak er hjemme med syk trollunge idag, så titter nok oftere innom tiddelidu!
Mayken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Er helt sikker på at du er gravid jeg, så jeg sier bare GRATULERER!!! Jeg har nok ikke festeblødninger. mensen har kommet, med smerter og alt som hører til. Blør ikke så mye som jeg pleier, men den er der. Satser på spire neste mnd jeg. Så får jeg heller feste og kose meg med venninnene mine nå mens jeg kan. Skal i utdrikningslag både 7 og 14 juni. og bryllup 21. juni. Har IKM den 25, så se om jeg sniker meg til en test den 21. juni da:) Fant ingen kjoler i går, jeg føler meg som en elefant i alt. Alt er så smått, og med oppblåst menskropp, blir ikke ting bedre:( Skal en tur på Sandvika storsenter på torsdag, så får vi se hva jeg kan klare å finne der. Var hjemme med sykt barn i går jeg. hun skal heldigvis til ønh.spesialist på fredag, så kanskje vi blir litt klokere. Hva feiler det snuppa di da? Er på jobb, ser innom igjen litt senere, ha en fin dag i det flotte været:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 så kjedelig med mensen, men men, da kan du storkose deg i selskapene som kommer fremover jeg har dratt endel hvite løgner på jobben alt, fordi vi skal ha sommerfest neste helg, veldig kjedelig, men, men!! jeg skjønner godt hvordan du har det med kjole letingen, jeg er en mester i å ikke finne noe når jeg trenger det, og masse når jeg ikke trenger det hehe.. sitter selv å tenker at noen sommerkjoler sikkert er lurt, siden jeg allerede føler liten lyst til å ha på stramme bukser fremover :S og har også hørt at man fortere får mage med andre mann, så det må skjules en stund har heldgvis(?) noen kilo for mange så kan bare skylde på at jeg igjen har lagt på meg i sommer hehe.. sitter å lurer på om jeg skal begynne å jobbe ekstra med sambo så vi kan få litt bedre perm penger, har liksom ikke best betalt i bhg, og jeg vil helst ha et fult år hjemme.. mye å tenke på altså!! snuppa har nok utviklet astma... desverre!! så skal til legen neste tirsdag og sjekke henne litt mer ut, man får desverre ikke tatt noen tester før til vinteren, så nå er det bare medisiner som prøves ut. men det er jo også fortsatt en del hundehår her, virker som de er umulig å få ut :S men, men får bare fortsette å vaske til de er helt borte ikke det at jeg skal slutte å vaske etter det da hehe.. ble en rar setning det der ;P vel, nå babler jeg fælt her, men stor koser meg hjemme med kvalmen og trettheten min, så passet meg egentlig godt med en liten syk trollunge snakkes plutselig!!
Mayken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2008 Æsj, så kjipt da. Ikke noe gøy når de små er syke. Nabogutten har også astma, bruker flere forskjellige medisiner, han er 17 mndr. Men det fungerer fint da. Har forresten funnet meg kjole nå, stakk innom en butikk rett etter jobb. den var skikkelig fin, men måtte sy's inn litt her og der. koster 1890kr pluss ca 250 kr til sydamen, men skal jo bruke det i 2 bryllup i år, og så blir det et bryllup neste år også, og sikkert et året etter der. Kjolen er tidløs, så kan fint bruke den flere ganger og bare bytte på tilbehøret. Kjolen er i Marilyn Monroe stil, og er i ganske dyp-rødt tungt silkestoff. Ganske så fornøyd om jeg skal si det selv. Tilbehør får jeg shoppe når feriepengene kommer den 12:) Gleder meg. Må begynne å ta litt sol fremover da, greit å ha litt farge også. Hvordan er formen din nå da? Er du veldig kvalm?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 ja kjedelig med sykt barn, men jeg er så tjent med noen dager hjemme, så det er nesten litt lykke for meg. ikke er hun sengeliggende heller, sover litt på sofaen i løpet av dagen, ellers så henger hun rundt her og pusler med sitt så gøy at du fant deg kjole så fort må være en lettelse, den høres veldig stilig ut ))) formen min er grei nok, kaster ikke opp som sist, bare kvalme som kommer i bølgedaler, og utrolig trett. har hatt 2 timers lurer hver dag denne uken i tillegg til at jeg legger meg i 10-11 tiden hver kveld.. synes litt synd på sambo for han jobber til 7-8 hver kveld, så får ikke så mye kvalitettid sammen, men det snur seg for håpentligvis snart og han er veldig forståelses full heldigvis! nå er jeg skrubbsulten så skal i gang med middag snart har ikke særlig matlyst, så det er ett par retter som går på rundgang her hehe..
Mayken Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2008 ja, du får nyte å være hjemme og kose deg litt sammen med snuppa di. Hvis du blir veldig dårlig kan jeg anbefale deg å gå til akupunktur. Det funka fint på meg til slutt. Hvis jeg blir gravid igjen, kommer jeg til å aliere meg med hun som hjalp meg sist, så slipper jeg kanskje å bli like dårlig som forrige gang. Greit å slippe sykehusinnleggelse i hvertfall;)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 ser ut som TR kommer her nå vennen, men er ikke ved dårlig mot. skulle neste være for ille om spiren satt på første forsøk. nå vil jeg legge det litt dødt i sommer og bare kose meg med de barna vi har og kjærsten send meg en pm og hold meg oppdatert på din spire jakt, jeg holder meg nok unna denne siden litt for ikke å bli for revet med ha en strålende dag!!!
Mayken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2008 Tror fortsatt du er gravid jeg. Man kan begynne å blø litt etter samleie når man er gravid vet du. Eller ha TR kommet for fult nå?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 tr har ikke kommet.. tok jo seff en test til og der var det også en skyggestrek.. vi skal teste sammen imorgen tidlig, blir veldig spennende )
Mayken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2008 Er helt sikker på at du er gravid jeg altså. Nå er du jo snart 1 uke over IKM også da;) Er skikkelig sliten nå, dro på Sandvika storsenter rett etter jobben i dag, og har akkurat kommet hjem. Nå er det rett opp på rommet og male frem til senga kaler kl 22.00 Håper vi blir ferdige snart. Begynner å bli litt lei...hehehe, og dette er bare det første rommet av mange..hihihi
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 hm. har idag tatt en ny test, og skyggestrek er så og si borte. blødde mer igår, men ennå ikke fått noen klumper eller noe som ligner på mensen. har fortsatt mensmurringer og kramper, så håper bare noe skjer snart. holder meg masse i ro, for energi nivået er helt på bunn. så nå er jeg veldig glad for at jeg skal til legen på tirsdag. skal ta med meg testene og forklare for henne, så kanskje jeg får en blodprøve og finner ut av hva som skjer håper formen din er bedre idag og at du ikke sliter deg ut i varmen med all malingen )))
Mayken Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. mai 2008 Fortsatt trøtt og sliten, men nå begynner i hvertfall rommet vårt å ta form. skal kjøpe lister i morgen, og begynne å legge gulvet. Var til ønh spesialist med Ina i dag, og hun er et lite ørebarn. hadde noe undertrykk i øret, men det kunne se ut som om det holdt på å bedre seg nå. Skal tilbake om ca 3 mnd, sommeren pleier viss å være en fin periode for ørebarna, så vi får bare håpe på det. Merkelig med de strekene dine. Hvilke tester har du brukt da? Hadde jeg vært det, ville jeg gått til anskaffelse av en CB-digital. da får du opp klar beskjed, trenger ikke være usikker. Men jeg er fortsatt sikker på at du er gravid;)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #17 Skrevet 31. mai 2008 nå har jeg fått vanlig mens så alt håp ut, har også ombestemt meg og vil vente ett års tid før jeg vil prøve igjen. vi er jo relativt nye samboere og jeg kjenner at det er for tidlig for meg. har også funnet drømme utdannelsen min tilgjenngelig her i oslo, så vil ikke kaste bort sjansen på å komme inn der neste høst, så da passer det bedre å prøve å bli gravide om ett år, så jeg ivertfall er i gang med skolen når babyen kommer, jeg blir jo ikke noe yngre så kjedelig med ørebarn, lurer også på om min snupp er i fare sonen, har hatt to ørebetennelser nå siste mnd og det er den typen som ikke behandles med antibiotika.. så får se hva tiden fremover bringer.. masse lykke til videre med prøvingen vennen, håper du får spiren når du måtte ønske det ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå