Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk på søndag høre at man ikke har lov å kjøre bil på slutten av svangerskapet!er det noen som vet om dette stemer?og om når man ikke har lov å kjøre lenger??

hilsen smilien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette stemmer ikke. Men sånn praktisk kan det være ganske tungvint å klemme seg inn bak rattet:-D

Skrevet

åh!det var jammen godt å høre!!!vi bor laaaangt ute på landet,og store deler av ettermiddagen min går med på å kjøre mine barn fram og tilbake til fritidsaktiviteter.(er helt enig med det å presse seg inn bak rattet.men det er nesten verre at det er umulig å få stillt inn setet så man kan sitte på en god måte ;)

da fortsetter min "taxi"virksomhet ;)

hilsen smilien :)

Skrevet

Jeg fikk ikke plass bak rattet tilslutt, men var på mitt største da man trengte vinterklær, fy som jeg sleit:-D

Skrevet

Jo, det stemmer at man ikke skal kjøre bil heeelt på slutten. Det vil si man skal ikke kjøre bil når man har rier. ;-)

Frem til da kan du trygt kjøre :-)

Skrevet

jeg er heldig jeg da,som KAN sitte meg der i bikini (som om jeg hadde tatt på meg en bikini nå,hahaha)

men problemet er for min del at jeg har ikke så lange bein,så jeg må også sitte ganske nærmt rattet,for å nå pedalene.og det begrenser seg jo hvor mye man kan senke seteryggen;)

men men,alt går,og snart er det bedre plass!!

jeg skjønner foresten at man ikke skal kjøre når man har rier :)

hilsen smilien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...