Gå til innhold

Skal i storbursdag i helga....


Gjest

Anbefalte innlegg

Og vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal finne på når jeg ikke drikker.. :-P

Min gode venninne fyller 30 og vi skal ha jentelag med middag, vin osv..

 

Hvordan gjør dere sånne ting?

 

Og gratulerer til alle her inne!

Jeg fikk vite i går at jeg har en spire i magen, er overlykkelig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først å fremst GRATULERER :) så deilig å høre at det er flere som har bebis i magen :) det er en kjempe flott følelse å morsfølelsen setter inn ganske raskt :)

 

I begynnelsen av mitt svangerskap (jeg er fra desmeber klubben) så skulle jeg i en bursdag, som var planlagt lenge før jeg viste at jeg ble gravid, å da tok jeg en tom vinflaske, hadde rød saft oppi kjøpte kork på partymann, satte den på å lata som det var vin... det var ingen som merka noenting :)

Jeg hadde det kjempe festlig :)

 

ta med deg 2 vinflasker for sikkerhetskyld slik at du har mere sånn at ikke andre stusser på det når du blir fri å ikke vil ha fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. bare husk å få safta rød nok hehe ikke vann den ut for mye, det går sikkert ann å bruke blåbærsaft åsså et er vel litt mørkere farge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gubben til å "blande" drink til meg, soda med brus og sitron og sugerør, ingen reagerte i det hele tatt, hehehehe.....

LURTE DEM, hihihihi........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på fest, med vann på vodka flask, vann ser ut som vodka. Det var redningen min. Og bladevann er også godt! hihi vi lurte de godt.... men fikk skryt for at jeg tåler så mye... det var jo ikke så rart da.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det ei som fortalte hun hadde kyssesyken.... å da er set farlig med alkohol... å den varer jo leeeeenge den unnskyldn:)

 

Men man kan også bruke det at man er på en kraftig pencilinkur... å har fått forbud fra legene til og drikke:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta alkoholfri vin på ei "vanlig" vinflaske, og drikk i vei :) Smaker nesten like godt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint svar, men jeg hadde samme dillemma.. jeg var i 30 årsdag og jeg fortalte faktisk til venninna mi som fyller 30 at jeg lurte på om jeg kunne være gravid og ikke hadde sjekket enda..derfor kunne jeg ikke drikke. Til alle andre var unnskyldningen at jenta vår på 2 var vrien å legge for tida og at jeg måtte være kjørbar så jeg kunne stikke hjem til barnevakta om det ble helt krise... faktisk var det kun ei som spurte og hun synes jo selvsagt at dette var veldig logisk og godtok svaret med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...