Gå til innhold

Litt flaut altså.....!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av en venninne en dag. Hun hadde med en forsinket innflyttingsgave til oss, som var pakket inn. Ventet litt med å åpne den.

Satte frem glass til oss med brus i, hun kommenterte at glassene var så fine. Takk takk sier jeg, måtte bare ha dem selv om nye glass er absolutt det siste vi trenger..(har maange glass). Skal i hvertfall ikke kjøpe flere glass nå på lenge!..(hadde glassdilla før). Har ikke plass til flere heller, sier jeg.

Så åpner jeg pakken fra henne, og hva tror dere det er oppi den?? Joda, hele 6 drikkeglass...

Visste ikke om jeg skulle le eller gråte...!:) Så hun ble litt stressa, sa jeg bare kunne bytte dem.. neida, sier jeg.. uff, flaut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... nesten litt typisk.

Ta frem barnet i deg neste gang du får pakke og vreng av papiret før du sier noe ;o)

Skrevet

Hehe;)

Typisk åsså da :P

Jeg hadde glassdilla som liten. Av ukepengene jeg fikk kjøpte jeg alltid et glass eller to (vinglass, champagne, shotglass... Og jeg som ikke drikker heller da, hihi :P ) og fikk samla meg opp en del sett. (det samme gjelder tallerkner ++. Har samla meg opp 3 forskjellige sett i middag, vanlige asjetter, djupe tallerkner + kopper og fat ++..)

Jeg har ikke plass til det, egentlig. Men for meg er alle så viktige for meg, så jammen har jeg ikke fått plassert alt i leil her.. ;o)

Men, tror jeg friker ut om noen gir meg noe nå, klarer ikke å frigjøre meg plass nå, slik at det blir pent.

;o)

Skrevet

Heldigvis kjenner jeg henne så godt at vi bare lo av det, hadde vært litt verrre hvis jeg ikke kjente henne så godt.. Klarte nå å finne plass til de glassene også (var ganske greie fant jeg ut), men nå trenger jeg ikke flere altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...